„Maciec” i „ojcatka”

czwartek
19.12.2013 18:00

W reklamach ojcowie coraz częściej piorą (Ariel), gotują (Knorr), bawią się z dziećmi (Oreo i konkurs „Tato jest SUPER”), podczas gdy matki zagrzewa się do szybkiego wracania po porodzie na rynek pracy (kampania Mama Ma). W mediach prężnie rozwija się „kultura ojcostwa” (Blog Taty małej Basi, Tatowy, Tata Amelki…), seriale promują wizję zaangażowanego ojca, a na ulicach coraz więcej dumnych tatusiów. Jak to jest być rodzicem w Polsce XXI wieku? Czy zmiany dotykają tylko niektórych środowisk, np. dużych miast? Czy medialno-reklamowy świat wyprzedza rzeczywistość? A może ją kreuje?

O rodzicach i ich zmieniających się rolach porozmawiają: Małgorzata Sikorska (dr nauk humanistycznych w zakresie socjologii, autorka wielu publikacji na temat rodziny) i Maciej Zapaśnik („nowy ojciec”, historyk sztuki, grafik).

Dyskusję będzie moderować Marta Bierca.

Aby wziąć udział w bezpłatnym spotkaniu prosimy zarejestruj się tutaj.

Przypominamy, że liczba miejsc jest ograniczona, a o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

„Maciec” i „ojcatka”

Lokal przy ul. Andersa 29 oraz ul. Jazdów 3/12
jest wykorzystywany na cele kulturalne
przez Projekt: Polska dzięki pomocy Miasta Stołecznego Warszawy – Dzielnicy Śródmieście.

Warszawa Śródmieście

Materiały ze strony są dostępne na licencji Creative Commons Uznanie Autorstwa 4.0
(o ile nie jest to stwierdzone inaczej). Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Projekt: Polska.
Creative Commons License

Projekt: Polska
☀ szota.biz