Zasady domku

1. PM na trawie rezerwuje się za pośrednictwem systemu rezerwacyjnego na stronie panstwomiasto.pl
2. Wypełnienie formularza jest równoznaczne z rezerwacją po uiszczeniu opłaty rezerwacyjnej.
3. Przestrzeń udostępniana jest na cele kulturalno–społeczne, przede wszystkim dla organizacji pozarządowych, działań społecznych, kulturalnych artystycznych, także organizowanych przez podmioty indywidualne
4. Opłata rezerwacyjna wynosi 15 zł za pół godziny w opcji „PM na trawie – społecznie” (właściwej jeśli rezerwujesz domek aby realizować w nim działania wartościowe społecznie) oraz 30 zł za pół godziny w opcji „PM na trawie – komercyjnie” (właściwej jeśli rezerwuje domek na wydarzenie prywatne np. urodziny, przyjęcie, szkolenie dla Twojej firmy). W przypadku chęci skorzystania z PM na trawie przez dłuższy czas, opłata jest proporcjonalnie większa.
5. Opłata jest formą partycypacji w kosztach i wysiłku utrzymania domku. Jeśli preferujesz uczestnictwo w tym wysiłku np. przez bezpośrednie wykonanie konkretnych prac związanych z bieżącym utrzymaniem domku prosimy o kontakt na minimum 7 dni przed planowanym terminem rezerwacji na adres e-mail: jazdow@panstwomiasto.pl. W takiej sytuacji opłata rezerwacyjna będzie zwracana, po potrąceniu opłaty manipulacyjnej PayU. Wykonanie uzgodnionych prac związanych z utrzymaniem domku musi odbyć się w ciągu 14 dni od zakończenia rezerwacji.
6. Nie ma możliwości dokonywania rezerwacji telefonicznie, mailowo albo bezpośrednio w PM na trawie.
7. Rezerwacje można anulować wysyłając maila na adres jazdow@panstwomiasto.pl. W przypadku anulowania rezerwacji na co najmniej 72 godzin przed jej rozpoczęciem możliwy jest zwrot opłaty rezerwacyjnej pomniejszonej o koszty prowizji operatora płatności.
8. Możliwe jest uzyskanie faktury. Faktury są wystawiane zbiorczo na koniec każdego miesiąca i wysyłane na adres e-mail podany przy rezerwacji.
9. Osoby korzystające z PM na trawie powinny zapoznać się ze wskazówkami dot. wyjścia z PM na trawie oraz postępować zgodnie z instrukcją do zamka GERDALOCK, która znajduje się na naszej stronie
10. Jeśli rezerwacja jest zaakceptowana w celu skorzystania z domku należy zainstalować aplikację GERDALOCK 2017 oraz zarejestrować się w niej, a następnie wysłać na adres iazdow@panstowmiasto.pl adres e-mail na który zostało utworzone konto wraz z informacjami o rezerwacji.
11. Określając czas rezerwacji proszę pamiętać o czasie przeznaczonym na sprzątnięcie. Domek pozostawiamy po zakończeniu rezerwacji czysty i sprzątnięty wg wskazówek dot. wyjścia z PM na trawie.
12. Domek składa się z przestrzeni kreatywnej (pokój warsztatowy, salon spotkań, taras, przestronny ogród) oraz wspólnej przestrzeni funkcjonalnej (aneks kuchenny, łazienka). Na miejscu dostępne są stoły, krzesła, stoliki, koce, rzutnik, ekran projektowy i flipcharty oraz sieć WiFi.
13. Ponosisz odpowiedzialność za szkody, spowodowane z twojej winy. Jeśli coś się stało – daj znać, z pewnością dojdziemy do porozumienia.
14. Korzystając z naszej przestrzeni zgadzasz się na wykorzystanie wizerunku np. w materiałach fotograficznych i wideo m. in. w naszych mediach społecznościowych. Jeśli nie wyrażasz zgody – daj znać jazdow@panstwomiasto.pl.